Geachte klant,                                                              

Hartelijk dank voor het bezoek aan onze website www.koffie-onderdelen.nl. Hieronder vindt u alle benodigde informatie over de werkwijze van JNH Parts. Heeft u toch nog vragen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Werkwijze:
1. bestel de producten die u wilt hebben
2. de bestelling dient betaald te worden
3. indien uw product op voorraad is en betaald wordt deze z.s.m. verzonden
4. u ontvangt uw bestelling door PostNL, DHL of DPD.

Voorraad:
Wanneer uw product niet op voorraad is kan het zijn dat u hier even op moet wachten.  Uiteraard proberen wij onze voorraad uit te bereiden om u sneller van dienst te zijn.

Betaling:
U kunt in onze webwinkel betalen met PayPal, Ideal, MisterCash of per bank. Voor PayPal en Mistercash geldt een toeslag van voor de kosten van de betaalmethode. Nadat de betaling is ontvangen zullen wij de order in behandeling nemen.

Bankgegevens:

Naam bank: Rabobank
Rekeningnummer: 1236.75.812
SWIFT: RABONL2U
IBAN: NL28RABO0123675812
Rekeninghouder: JNH Parts


PayPal:
payment@jnhparts.nl


Verzending:
Nadat de betaling is ontvangen, zullen wij de bestelling verzenden.

Wanneer uw product niet op voorraad is kan het zijn dat u hier even op moet wachten. Uiteraard proberen wij onze voorraad uit te breiden om u sneller van dienst te zijn.

U kunt de voorraad van de producten controleren op de productpagina van het desbetreffende product. 
 

Verzendkosten binnen Nederland:
Verzendkosten zijn in 3 categorieën opgedeeld:

Categorie 1: € 3,65        Envelop
Categorie 2: € 5,99        Brief pakket
Categorie 3: € 7,99        Kartonnen doos

Verzendkosten voor Belgi
ë en Frankrijk:
De kosten voor verzending zijn 
€17,50 

Afhankelijk van de grootte, breekbaarheid en waarde wordt de categorie vastgesteld. De bestelling wordt aangeboden door PostNL (envelop) en DHL (brievenbusdoosje en pakketten).

Belangrijk:
JNH Parts is niet verantwoordelijk voor envelop zending en kan hier geen garantie voor dragen. Wij bieden u de mogelijkheid om in het menu te kiezen voor  "envelop aangetekend verzenden".



Indien het adres foutief door de klant is ingevuld en het pakket komt retour bij JNH Parts, zijn de verzendkosten voor de klant. 

 

Het herroepingsrecht:
Om gebruik te maken van uw herroepingsrecht verzoeken wij u om ons een e-mail, al dan niet met inbegrip van het retourformulier, sturen via info@jnhparts.nl.

Binnen uiterlijk 14 dagen na het sturen van de e-mail dient u de producten terug te sturen.

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.

LET OP! de volgende artikelen worden NIET teruggenomen tenzij er andere afspraken zijn gemaakt:
- Elektronica componenten zoals bijvoorbeeld printplaten
- Artikelen die speciaal voor u zijn besteld.


Lees meer over het herroepingsrecht in de algemene voorwaarden.


Terugbetaling:
In geval van een herroeping ontvangt u het aankoopbedrag van het artikel zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.

U draagt zelf de kosten voor de retourzending. Wij schatten dat deze kosten maximaal €7,99 zullen bedragen.

Garantie:

JNH Parts staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat JNH Parts er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.

Garantietermijn:
Op al onze producten is de garantietermijn van de leverancier van toepassing.

Defect bij ontvangst:
Indien uw product direct bij ontvangst niet goed functioneert, neem dan contact op met onze klantenservice (info@jnhparts.nl). Als onze wij het defect kunnen bevestigen, ontvangt u altijd een nieuw exemplaar.

Stappenplan garantie en defecten:
Wilt u gebruik maken van uw garantie? Dan vragen wij u het volgende stappenplan aan te houden. Zo kunnen wij uw retour zo soepel mogelijk afhandelen.

  1. Meld bij onze klantenservice (info@jnhparts.nl) dat u een artikel retour wilt sturen. U kunt hiervoor het retourformulier gebruiken (te vinden op onze website)

  2. U ontvangt via e-mail een bevestiging van uw verzoek

  3. U ontvangt via e-mail instructies voor de verzending van het artikel.

  4. Na ontvangst van uw zending, stuurt Koffie-onderdelen.nl een ontvangstbevestiging via e-mail.

  5. Wij onderzoeken uw klacht en stellen zo snel mogelijk een oplossing voor.

Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Kosten:
De kosten voor het opsturen van een artikel zijn voor uw rekening.

 

 

Zie voor verdere informatie de algemene voorwaarden in onze webwinkel